تماس با ما

تماس با ما

درصورتیکه درباره محصولات ما سوالی دارید، یا می‌خواهید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید، ما اینجا هستیم تا پاسخگوی شما باشیم.

cr@respect-foods.com
+98902 282 81414

واحد 6، خیابان صنعت، شهرک صنعتی دوم، بجنورد، ایران

مراکز فروش

ما یکی هستیم!

در رسپکت، ما متعهد به ساختن دنیای بهتر از طریق ارزش‌های مهربانی، عشق، خلاقیت و پیش‌بینی کردن هستیم. ما معتقدیم که ضروری است که به عبور از منافع شخصی یا کوتاه‌مدت نگاهی داشته باشیم و بر ارزش و احترام به هر پدیده‌ای تمرکز کنیم. ما درک می‌کنیم که همه چیز و همه انسان‌ها از زمین زیر پاهای ما تا آسمان بالای سر ما، از حیواناتی که این دنیا را با آنها به اشتراک می‌گذاریم تا انسان‌هایی که هر روز می‌بینیم، از فقیر تا ثروتمند، و از شرق تا غرب جهان به یکدیگر متصل و ارزشمند هستند. تعهد ما به این ارزش‌ها در انتخاب ما یعنی تولید گوشت گیاهی بازتاب دارد. ما باور داریم که با ارائه گزینه‌ای اخلاقی و پایدار به جای گوشت‌های سنتی، می‌توانیم تأثیر مثبتی بر دنیا داشته باشیم و به حفاظت از محیط زیست، حقوق حیوانات و سلامت انسانی کمک کنیم.

یک آینده‌ی سالم برای همه

دیدگاه جدید، راه‌حل جدید، دنیای جدید! چگونگی پیشرفت آینده همین است. ما به‌طور مداوم از زوایای جدید به امور نگاه می‌کنیم و به دنبال راه‌حل‌های خلاقانه و جامع برای حل مشکلات هستیم. از آخرین فناوری‌ها استفاده می‌کنیم و بهترین افراد با تجربه را جمع‌آوری کرده‌ایم تا آینده‌ای قابل اعتماد، مراقب و مهربان برای وعده غذایی روزانه مردم خاورمیانه ایجاد کنیم. ما عاشقانه در تلاش هستیم تا جایگزینی خوشمزه، پایدار و مقرون به‌صرفه برای تمامی محصولات گوشت حیوانی فراهم کنیم. توسعه پایدار، بهبود کیفیت و افزایش تنوع تلاش‌های روزمره‌ی ما هستند. احترام به همه چیز ارزشمند و برای همه است.

احترام به سیاره ما، بهره‌مندی از زندگی

گوشت گیاهی موارد متنوعی از جمله تأثیر زیست‌محیطی دامداری، یکی از عوامل اصلی انتشار گازهای گلخانه‌ای، تغییر کاربری اراضی، از بین بردن جنگل‌ها و آلودگی آب را کاهش می‌دهد. با مقایسه با گوشت حیوانی سنتی، گوشت گیاهی نیاز کمتری به منابع دارد، کمتر گازهای گلخانه‌ای منتشر می‌کند، کمتر زباله تولید می‌کند و آب را حفظ می‌کند. انتخاب گوشت گیاهی به جای گوشت‌های حیوانی می‌تواند به طور قابل توجهی اثر کربنی و تأثیرات تغییرات اقلیمی را کاهش دهد. گوشت گیاهی می‌تواند به کاهش تأثیرات منفی دامداری بر محیط‌زیست کمک کرده و به آینده‌ای مستدام تر کمک کند.